Kalas!

Idag fyller prinsessan Maja 1 år!...eller nu är kl över 00.00 så...igår blir det då...
Hon höll kalas hos sin farmor och farfar där det bjöds på tårta, kakor, bullar och muffins.
Pojkarna gav fiskdammspåsarna 2 tummar upp (med tanke på dom coola hårdrocksarmbanden som fanns i...)

Själv gick jag och fyllde 29 i torsdags. Fick en supercool, rosa mobiltelefon av min darling! (puss..love you)
Och en stor bukett med rosor (you´re the best!!) Av pojkarna fick jag en blå plånbok med kalender i. Precis vad jag behövde!! (lade ju givetvis ut lite clues till deras far...)
Nu är det bara ett år kvar till 30!! *iiiiiiiiiiii*
Jobbade natten då jag fyllde så jag hade med mig smörgåstårta som jag, A och M kalasade på :-)
Fick även en blomma av A och choklad av M *gulle er*

I fredags ville N titta på Lilla melodifestivalen eftersom The Poodles skulle vara med. I slocknade i soffan nån timme innan och var omöjlig att väcka. Förstod att han skulle bli besviken om han missade Pudlarna, så jag försökte väcka honom i ca 30 min...utan resultat. Ca 2 minuter innan pudlarna kom in i rutan sa jag åt honom att. -Det är poodles på tv nu....Då flög han upp helt klarvaken och sa:-Måste ha popcorn när jag tittar på poodolls! Som tur var så var dom redan poppade :-) Sen satt han som i trance medans dom spelade :-) Han e helt såld på dom!
På lördag eftermiddag satt vi och slöade lite och zappade på tvn...vad får jag in? Jo, reprisen på Lilla M.F, precis när dom skulle spela! Isse blev helt till sig! Dom fick t.o.m mig att ladda ner "Metal will stand tall" som ringsignal till nya mobben :-)

Nä nu är det godnatt!

Ps: Stort grattis till Aztro med husse som vann unghundsklassen på riksprovet!!! *Hurra* :ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0