Sova länge...

Har nog aldrig sovit så här länge efter en jobbarnatt...somnade vid 8.30 och vaknade strax efter 16! Brukar alltid vakna vid 14 och vara skitsur för att klockan inte är mer :-D
Men nu är man ju riktigt utvilad!

Körigt på jobbet inatt....oro och sömnsvårigheter hela natten....plus att vi hade en del städning att göra också...hoppas att det blir lugnare i natt nu...

Funderar på att åka och simma några vändor imorgon...eller det får bli många vändor eftersom det är 3 mil till simhallen....måste ju passa på när man är där liksom....
Jag och kollegan var där i tisdags och simmade  och fick se en rätt så obehaglig syn...*ryser* Det finns stor risk att jag fått men för livet....Anywho, det var iallafall en gubbe (ca 70+) som kom in och skulle simma...vad han inte märkte var att hans ena....eeh...hmm...äh va fan...hans ena pungkula hängde utanför badbrallorna *mår lite illa* Jag fick givetvis en skrattattack, lyckades svälja ungefär halva bassängen och passade på att drunkna lite. Han stod där på bassängkanten och "värmde upp" och det blev lite som när man åker förbi en olycksplats...man kan fan inte låta bli att stirra!! Men det jag undrar är hur i h-vete han kunde undgå att märka det? Det måste ju kännas? Får undersöka den saken närmare....frågan alltså...inte hmm...Givetvis så skulle han simma på banan brevid mig....varje gång vi möttes hörde jag ledmotivet till "Hajen" i huvudet....

Nehepp..nu ska jag ta en dusch...skriver troligtvis mer inatt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0