Big Boy!!

Ja jag vet att jag varit riktigt usel på att uppdatera bloggen dom senaste dagarna...men förklaringen kommer här:

Råkade ut för en riktigt Freak accident när en lokal torndo uppenbarade sig på sörmovägen och svepte in i kåken och snodde med sig datorn....endast min dator...konstigt nog....
Ingen som trodde på det där va??

Ok, den riktiga storyn då...

Jobbade 3 nätter med taskig sömn på dagarna...gick av i fredags morse. Hem och fixade tårta (med geleråttor...) och gratulerade Noah på sängen. Sen fick han gå ner till köket där farmor och farfars present stod...cykeln!
han blev så glad att det enda som hördes var ett litet pip :-) Han ville genast ta en åktur runt i huset, så jag styrde in honom i vardagsrummet....där stod ett till paket...från oss. Det var akvariumet. Han blev överlycklig när han fick veta att han skulle få åka till djuraffären och välja fiskar. Sen blev det ca 2 timmars sömn för min del....Åkte sen till djuraffären och valde ut 5 fiskar av varierande sort, som döptes till: Gil, Doris, Dennis, Kaj och Torsten....(ok, torsten var mitt förslag...jag erkänner...)
På eftermiddagen kom morfar med deras present. Han öppnade bagageluckan på bussen, och där satt hundarna. -Grattis Noah, du får Dallas och Memphis! Noah vart aningens konfunderad...men insåg snart att morfar skojade, för där fanns också en ny madrass till hans säng!
Morfar skulle åka bort så han följde inte med mormor hit på kvällen. Vi invigde vår nya gasolgrill :-)

Lördagen städade vi bort :-) Igår var det dags för kalas. Massor med barn och vuxna här som kalasade på tårta.
Efter en stund kröp Isse upp i soffan och somnade....märkte efter ett tag att han var stekhet! Han hade över 39 i feber! Proppa i alvedon och i säng....Sen for jag och jobbade....och kom hem för 1½ timme sen....tar VAB i natt som kommer för det blir nog inte just nån sömn idag....

Puh...det var det det!

Nu ska jag lägga in en bild här ovanför på ett ganska nytt fenomen...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Aha!!!!!!
Var det därför Isse var så trött.
Hoppas ni piggnat i något.
Jag och P-A har varit i stan idag (tisdag) på adhd utbildning. Jättebra!!!

Ha det bra och hälsa killarna.
Kram// Anna-Karin

2007-04-17 @ 23:01:26
URL: http://spaces.live.com/bohlin1970/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0