Car wash!

Jaha..här är då jag medans jag tvättar bilen....It´s a very very dirty car...;-)

Car wash!

Jag tvättade faktiskt bilen idag....fast det var rätt så blåsigt så jag hade lite mer på mig än så där...hade keps också...;-)

La Helmet har planterat en tanke om att vi ska åka på After ski imorgon ...i Tänndalen...långt som 17....eller rättare sagt 20 mil bort...."Smalare än Tord" spelar...Finns faan ingen bättre after ski :-D
Nu måste vi bara lura med oss några till och tvinga La Helmet JR till chaufför...
Skulle vara duktigt kul å komma iväg...*blink blink* Kan ju absolut inte bli annat än trams och flams :-)
Plus sjuhelvetes roligt!!

Kickilickan...du hänger väl på va???

Nu blir det bro-runda...

Kommentarer
Postat av: Mannen

:)

2007-04-28 @ 19:45:23
Postat av: Mr C...

Tord å jag e släkt vi växte upp tillsammans.....

2007-04-29 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0