Faan så svårt...

att lura nån igår...

Gjorde ett tappert försök med Rokko. Smsade att jag inte skulle jobba för jag hade brutit foten och låg i Östersund.
En hel del sms hit och dit om huruvida det var sant. Fick tillslut ett sms att han trodde på mig.
(det här var när jag va på jobbet :-) ) Hoppade sedan i en rullstol och rullade över till hans avdelning :-)
"Ja, jag har brutit foten, men jag går faan och jobbar ändå!!!" Då påstår han att han inte alls gått på det utan bara höll med ändå för att roa mig...BORING!!!!
Fast nu har jag ett helt år på mig att klura ut nått nytt....moahahaha!!!

Sen har jag en nyhet att berätta...men då är det bäst att ni sitter ner.........................sitter ni nu???
Ok, Jag cyklade till jobbet igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo, det är sant *klappar mig själv på axeln*
Det gick fort nerför Ulvkällabacken....var lite värre när jag skulle hem....
Men jag hade med mig lilla rosa så jag hade ljuv musik i lurarna iallafall :-)

Nu ska jag snart iväg på möte på jobbet.

Höres!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låna min cykeldator så kan du se hur fort du cyklar. =)

2007-04-02 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0