Fortfarande...

...ingen Robert....nu blir man ju less på riktigt...snacka om falsk marknadsföring!!

Idag tog vi hojarna och for till mor och far och fikade. Stora sonen har blivit så duktig på att cykla nu :-) Fast han vågade inte cykla nerför Ulvkällabacken....och nere vid folkparken så var det för djupa diken tyckte han..."tänk om jag bara flyyyyger ut där??" Så första biten blev det till att promenera :-) Men sen cyklade han resten av vägen. Han var även jäkligt nära att köra på en gubbe med rollator...men men...;-)

Ikväll blir det flams-runda igen..antar jag?? Du bangar väl knappast för det va, La Helmet???
Jag tar med analpluggen så han får komma ut och lufta sig lite :-) *fniss fniss*

Å där tog fantasin slut....

Nu ska jag ta och se ut som om jag gör något vettigt....mission impossible..jag vet :-)

I´ll be back!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0