Intrasslad..

har lyckats med konststycket att trassla in mig i sladdarna till både hörlurarna till datorn och headsetet till Lilla Rosa....Faan bara jag som lyckas med sånt...hmm...

Har varit på lunchdate...Najz ;-) Inte så ofta man är ute på sånt :-)

Förmiddagen har tillbringats i skolbänken...Och DET var ett tag sen kan jag säga!
Har varit på läkemedelshanteringsutbildning.....långt ord det där...Anywho, det var faktiskt riktigt intressant.
En del grejor som man inte visste om. Bra att fylla hjärnan med lite mer info ibland....det finns gott om utrymme där...*eko eko eko*

Nu ska jag göra ingenting!

Tjillevippen och puss i ljumsken :-)

Kommentarer
Postat av: Hemlige Arne

så trevligt att sms:a och mms:a med dig...skulle vara kul att träffas snart...du ska inte söderut någonting??

2007-04-25 @ 14:54:04
Postat av: Mannen

Hemlige Arne, vem är du???

2007-04-25 @ 14:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0