Jag har en fruktig smak...

..i min mun och ett pipande ljud i huvudet....Jag har svalt en sjungande ananas...
Råkade glömma min medicin idag ;-) Är just nu duktigt jävla trött...ska nanna snart...

Det blev en bro-runda ikväll. As usual :-)
Flams och trams om ditten och datten...haha...bara att inse att vi ALDRIG kommer att växa upp :-D
Fick även ett väldigt överraskande samtal från..Hemlige Arne...Kul å tjöta med dig..:-)

Hittade 2 riktiga...å då menar jag RIKTIGA klassiker idag...Twisted sister "I wanna rock" och
"We´re not gonna take it"
Den senare hittade även jag och syster yster på en egen text till...när vi var typ...7 och 10....haha..
Ja herre gud...vi var sjuka redan då...och inte faan har det blivit bättre med åren...snarare tvärtom ;-)

Får väl se om min personlighetskluvna mobil accepterar dom...det sitter faan nån liten alien i den alltså...som censurerar bort "olämplig" musik...*hmf* Vart faan är Men in black när man behöver dom???

Å nu bestämde den J****n att det var färdiglyssnat.....jaha...då vart man omyndigförklarad då...
Får spelet snart.....*gah*

Ikväll blir det en dubbel bakåtvolt i pik med armflax och bensprattel ner i bingen...

Puss i ljumsken!!

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0