Magiska bilar

Jahapp...då har man gjort 2 nätter då...och nu är jag ledig i 9 dagar!!!

Var med om en mysko grej inatt. Skulle ut med leasingbilen...en lampa på instrumentpanelen lyste...en med en bil och en skiftnyckel på...alltså något som behöver åtgärdas på bilen...
Helt plötsligt slocknade lampan...betyder det att bilen lagat sig själv??? helt magiskt så där?? kanske det sitter en liten Harry Potter under huven...?? Eller är det helt enkelt så att det är indikationslampan som är trasig?
Mystiskt värre...

Hade även en diskussion med La Guardia. Jag tyckte att han hade samarbetssvårigheter som vägrade ställa upp och låta oss öva katetersättning på honom :-) Fick till svar : -I Helvete att ni kommer i närheten av mig med en sån där!!! Haha...tur att man kan skoja lite ibland :-)

Såg en riktig kult-rulle inatt...eller en liten bit av den iallafall..."PS-sista sommaren" :-) Den tyckte jag var såååå bra när den kom 1988 (??)...då var jag 11 så det säger kanske en hel del om omdömet....hmm...

*****************************************************************************************************************************

Kungen status: Vi har tagit en paus i förhållandet ;-)

Te status: Ingen...ska hämta lite....Blev "Lust och fägring"

Jobb stst (har enorma problem att skriva ordet "ststua....*suck* STATUS idag..) Försöker igen...

Jobb status: Big questionmark...

Mentalststasu...status..: ja det är väl bara att titta på stavningen idag och dra era egna slutsatser...

Lilla Rosa status (jaa...jag klarade det!) :Har möblerat om helt i mina spellistor och vägrar i vanlig ordning att spela vissa låtar...hon bojkottar just nu Whitesnake och Dio "Last in line"....jäkla moralhäxa....Istället spelar hon just nu "Mandy" med Barry Manilow :-D( Oh mandy. You came and you gave without taking....But I sent you away oh Mandy...Well you kissed me and stopped me from shaking..) Kan det bli mer smör-retro??

*****************************************************************************************************************************

Fortfarande inte ett liv ifrån Mr T...man blir ju lite purken ;-) Come out come out wherever you are!!
Vill ju ha  nån att snacka skit med på msn :-)

Nu börjar Lilla Rosa spela om samma låt! Va faan....fått något typ av frispel...Undrar om det beror på alla dom 511 gångerna hon har åkt i golvet??? Neeeee.....kan inte vara så va? ;-)
Mental notering: Se till att få den spräckta kameralinsen på Rosa utbytt....

Över och ut och puss i ljumsken å allt det där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0