Nu är jag lite purken...

eller lite och lite förresten...vansinnig vore närmare sanningen.
Tänk att det finns människor i ens omgivning som verkligen kan reta gallfeber på en...
*grr* Den här människan har sitt huvud så jävla långt upp i sitt eget arsel att det
finns risk att h*n aldrig tittar fram igen.....
*hmf*

Lyssnar just nu på en gammal goding som jag fick av Mr C..
"to be with you" med mr Big...brings out memories ;-)
LÅTEN då rå...inte Mr Big...hmm...eehh...

Jaha...vad ska man hitta på nu då tro?? Ska väl ta en skvaller-runda med La Helmet senare...sen blir det...hm....
jaa...inte så mycket mer..tror jag.

Nehepp...skiter i det här nu...ska gå och avreagera mig lite...
Kanske göra köttfärssås som Ms ChP brukar när hon e sinnig på en viss person...hehe...

Love you all! (ja...nästan då..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0