Orättvist?

Är det inte liiite orättvist att vissa måste jobba när andra får gå på glammiga releasepartyn??
Visserligen för Marmeladorkesterns nya platta...men ändå :-)

Har just gått en brorunda med la Helmet. Vi har kommit fram till att vi ska byta namn till Flum och Flams...för det är ungefär så som det brukar vara :-)
Stötte på några underliga människor (ja visst är det förvånande...) Nån jäkla bil som förföljde oss med nått ufo som satt och flina i baksätet....han ingen som helst jäkla aning om vem/vilka det var...personen i baksätet vevade iallafall ner rutan och ropade hej. Det finns faan bara mysko folk här! Tro mig, jag vet...jag är president i deras klubb...och La Helmet är vice  :-D

Nehepp...nu ska jag leta reda på lite musik till Lilla Rosa...Blev lite nostalgisk och tänkte söka reda på Smokie...och Return. Lite kul vi hade på Hede Folkpark när dom spelade...eller vad säger du La Helmet??
Full och go var bara förnamnet :-D

I´m off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0