Prisa Gud! Här kommer skatteåterbäringen!!

(från Robin Hood....ni som inte fattade det...)

Så har man fått årets deklaration då....ingen restskatt i år heller!
Istället får man tillbaka ett 5 siffrigt belopp :-) How happy am I????
Shoppa shoppa shoppa!!!!

Imorgon fyller Noah-snoa 6 år! Stora killen nu :-)
Ska bli roligt att se hans min när han får sina presenter :-)
Av Mormor och Morfar har han önskat sig en ny resårmadrass till sin säng, och av farmor och farfar en cykel.
Han kommer att få båda :-) Jag hittade en skittuff hoj åt honom härom dan så det var bara för snälla farfar att hosta upp cashen :-) hehe....

Av oss ska han få fiskar i ett litet akvarium. Går ju inte att ha firrar tillsammans med grodan....då blir dom lunch....
Han ska få åka till djuraffären imorgon och välja ut några.

Så imorgon bitti när jag kommer hem så blir det till att fixa tårta och värma upp stämbanden inför skönsången.
( ja mååå 'krax* han leva ..)

Nehepp, nu ska jag ta en dusch och sen knoppa lite innan jobbet...

Puss och kram och nyp i rumpan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe...Du tar täten på sången darling.... =)

2007-04-12 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0