Same procedure as last year....

jaha..jag trodde att våren var här.....Murphys lag sa: Nope! och skickade lite snö......man blir ju trött....fast man borde ju vara van vid det här laget för det blir ju så vartenda år.

Igår var en stor dag för Stora sonen....han lärde sig cykla utan stödhjul!! Han var så stolt att han nästan sprack :-)  Ja hans mamma också för den delen ;-)

Grabbarna lyckades dra på sig tv/x-box/dator förbud igår.  Hittade dom sittandes vid akvariumet...med locket öppet...vispandes runt med en håv....Alla växter uppdragna och 3 fiskar klämda under pumpen....Fick ett fiiiint utbrott kan man säga....Lyckligtvis så klarade sig fiskarna! Grabbarna pep iväg till sina rum och vägrade komma ut på ett par timmar....skönt att dom faktiskt skämdes för vad dom gjort. Så nu är det tv/xbox/dator-förbud tills på lördag och det accepterar dom faktiskt.

Måste göra en efterlysning också....Tomas!! Vart har du tagit vägen ditt gamla pubeshår???? Nu får du fan ta och höra av dig...annars blir det smisk ;-)

Jaha...vad har jag gjort mer då.....inte mycket faktiskt.....Snackade med La Helmet igår.....och vad blev det då??? Jo som vanligt en massa flams och trams :-) hehe.....Fick veta nått som jag inte hade en blekaste om....Tydligen så är vissa födda med en nit-lott i röven....Då börjar man ju undra vad som är motsvarigheten till det?
Vinstlott i näsan? Fyrklöver i hönan??
Förslag mottages tacksamt!

Ja håhå jaja...man är som man är när man inte blev som man skulle.

Nehepp, om man skulle ta och sätta tummen i arslet och åka på armbågen ner till Ica och handla lite....
så det blir nån middag idag....Hittade ett recept på Finsk Grönsakssoppa som jag tänkte testa....
Man tar en blommig tallrik.....fyller upp med koskenkorva.....och sen äter man....låter smarrigt tycker jag!

Puss i ljumsken!


Ps: Dagens tips: Ät ALLTID gul snö...det kan vara öl! :ds

Kommentarer
Postat av: Mannen

Den soppan är supergod :)

2007-04-19 @ 09:42:41
Postat av: Kickilickan

Garvar....
Jo...men jag äter ALLTID gul snö...ÖH...ha ha

2007-04-19 @ 11:39:35
URL: http://kicki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0