Sjuk humor och smörpop

Jaha...så fick man äntligen ett livstecken från TMFKAMT (the Man Formerly Known As MrT)...numera vill han tydligen tituleras Mr Cunt Fiddlepath......*skrattar så tårarna sprutar*

Fick även en helt vansinnigt sjuk låt! Har inte skrattat så sen....sen....La Helmet drack vårtmedel och tappade smaken i flera veckor! (haha...så fick jag in det också )
Tårarna sprutade och jag kunde fan inte andas...så mycket skrattade jag...tur att ingen såg mig...;-)
Men men...så blir det när man har sjuk humor...
Tyvärr så går det inte att lägga in den här men om någon vill höra den är det bara att säga till så mailar jag.

Har även fått order av Mr T att jag inte får skriva saker som t.ex "pilla på lilla rosa" för det kan massuppfi...Missuppfattas av en del....
För er som inte har förstått det än så är lilla rosa min mobiltelefon.
En rosa sonyericsson z610i......så nu vet ni det....:-D
Tycker att det är ganska glasklart...har aldrig hört att man kan ladda över låtar till den andra lilla rosa....Nu har jag ju i och för sig aldrig försökt....så jag ska inte sitta här och säga att det INTE går....men jag tvivlar på det....

Kan vara ett framtida projekt att fördjupa sig i...Mohahaha....vart fååår jag allt ifrån??

Dags för medicin ;-)

Kommentarer
Postat av: Mannen

Jag skrattade massor till den låten. Vart får en del texten ifrån alltså :)

2007-04-23 @ 15:55:23
Postat av: Mannen

Den går inte att spela högt här på jobbet iaf.

2007-04-23 @ 15:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0