Smalare än Thord!

A dra förbi vad skoj vi hade igår! Först lutade det åt att vi inte skulle komma iväg överhuvudtaget..Men senare fick vi veta att Mr B hade fixat chaffis åt oss så då bar det av :-) Anlände i Hamra rätt så sent men va fan :-)
Hann iallafall höra en hel del av "Smalare än Thord"...å dom är ju så bra!
Kickilickan och jag lekte lite goupies och snackade med några i bandet...Nu var ju en av dom Kickilickans kusin men ändå :-)
Hittade även en finfin hjälm med tillhörande glasögon som vi hade lite kul med :-) Syns väl på bilden nedan...
Å dä ä väldä bra å ha hjälm på sä när man pessar bakom cåntäjnrar!

Anywho...kom hem kl 5.30 och rann i säng....

kolla in denna hemsida : http://www.smalare-thord.nu/


Snyggingar???
110070-5




Kommentarer
Postat av: Mannen

Min goding till höger...tror jag :)

2007-04-30 @ 12:23:47
Postat av: Kick

Ha ha...Ja fy vilken j...a tur att jag hittad en hjälm...annars vette fan hur det kunde ha gått.
Tack för en supertrevlig kväll...måste göra nå flera sånna =)

2007-04-30 @ 17:11:59
Postat av: marie

Hmmmm.... det är ju inte "after ski" för inte... hehe Ni är så söta sååå! Jag kommer inte ens när jag hade så roligt sist..... Tack för en kanonrolig kväll! Vi får ta och göra om det igen.... SNART

2007-05-02 @ 08:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0