Terroriserad på Ica

Råkade ut för en kul grej när jag var på Ica förut idag.

Står i kassan när någon knuffar på mig med en kundvagn. Hör en röst som säger:
-Vill du ha kvar baken eller?
Vänder mig om och där står en liten gubbe och flinar. Jag ler tillbaka och flyttar mig lite.

När jag betalat och packat ner varorna säger grabbarna att dom vill köpa snow slush i kafeterian.
Står och fixar med det när gubben dyker upp igen...nu med frugan i släptåg.
-Är det dina pojkar båda två? säger han
-Ja...
-Ja, passa dig för att skaffa fler. Min fru här födde mig 7 barn och se hur hon ser ut nu! säger han och gapflabbar.
Frugan fnissar lite hon också. Själv vet jag inte vilket ben jag ska stå på så det blir ett litet generat skratt.

Hyggligt mot frugan liksom :-)

Hå hå jaja...det finns en massa tokigt folk här i Sveg :-)
Jag är en av dom...

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Mannen

Hahahaha....

2007-04-19 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0