Vad var det jag sa?

Inte faan blev man nå klokare efter det där mötet....Där var en timme i livet som man aldrig får igen :-)

Sen är jag så sjukt nyfiken på vem Tomas är som har skrivit kommentar här i bloggen...
Maila foto och CV till  [email protected] :-)

I morgon ska jag på lunch-date...med en hemlig älskare...hehe :-) Nu blir ni nyfikna va??
Måste ju pigga upp vardagen lite emellanåt.

Förövrigt ska jag inte göra ett skit....hade jag tänkt....men det brukar ju alltid dyka upp något....

Nu gick hjärnan ner på halvtid...kommer inte på nått mer att skriva...


OOOO!! Nu är det snart Prison Break!!!!

*hokus pokus*

Kommentarer
Postat av: Tomas

You got mail...........................

2007-04-03 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0