Ingenting....

...har hänt....tråkigt värre...
Jobbade 2 nätter...hände inte så mycket...det mest spännande som hände var att natten till tisdag så gjorde mitt hår nån konstig whohoo-sak och bestämde sig för att bli småkrusigt....jag som har spikrakt annars...kände mig som ett penn-troll hela natten...

Idag tog grabbsen och jag en cykeltur till mor och far och fikade lite. Stor-busen orkade inte cykla hela vägen hem så vi fick begära "bärgning" sista biten :-)

Nyss så skulle jag och lill-busen bara ner på affären och handla ett par saker...men då kom han på att han ville åka till en kompis och kolla in hans giraffhylla....och sen så vi blev där ett bra tag :-) Små-grabbarna körde rally i hallen medans jag och herrn och frun i huset satt och surrade lite.

Nu ska jag gå och göra ingenting....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0