Lilla-Rosa byter färg....

..och blir Lilla-Lila :-)

Fick ett erbjudande från 3 idag med posten...det stod VIP på det...då känner man sig lite speciell och utvald så jag hoppade på det erbjudandet....hehe...
Så om 2-3 arbetsdagar anländer en sån här:

110070-43
En sonyericsson K770i.....coolt...hehe...längtar :-)


Pratade nyss med en kille från banken...när han skulle säga mitt personnummer så säger han 701005......
VAFAAN!!! 70!!!!!! Så jag sa: -Nehee duu...jag är född 77! Ge mig inte en värre ålderskris än vad jag redan har nu!
Han skrattade...Sen skulle han säga personnumret igen....och börjar med 70....
Jag:- Fortfarande 77!! Jag har precis fyllt 30 och vill gärna vara det ett tag. Jag tror att du behöver en kopp kaffe för att vakna till. Han höll med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0