Sista natten..

..tänker inte skriva "med gänget" för det är alldeles för klyschigt....oops...nu gjorde jag det ändå ;-)
Inatt jobbar Jojo sin sista natt. Ännu en ur nattpatrullen som slutar...är det bara jag kvar snart eller???
Har gruvat mig lite för vem som kommer att ersätta honom, men igår fick jag besked....och jag tror att det kommer att bli bra! Det känns bra iallafall...återstår att se :-) Jag och E har fixat med en liten överraskning till Jojo...hehe...myspys :-)

Det riktigt kräksnöade inatt!! När jag kom till jobbet var det en rejäl snöplogkant att ta sig över för att komma in på parkeringen....men med lite god vilja och myyyyycket gas så gick det. Efter nån timme började det som sagt var att snöa....fick en liten aning om att den där kanten skulle komma att bli aningens högre....Så jag tog och flyttade bilen till en annan parkering där det var nyplogat. Och mycket riktigt...en stund senare kom plogbilen igen och kanten blev en rejäl vall...Kändes som om man jobbade i ett fort....Men det var då en jäkla tur att jag flyttade bilen annars hade jag fått gå hem...

Snart ska vi på julskyltning....tomten kommer ju till torget!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0