T9-Ordbok my ass...

Hej, jag heter Maria och jag är en sms-o-holic. (Hej, Maria!)
För att underlätta mitt "beroende" så har jag valt T9-ordbok som inmatningsalternativ när jag skriver sms.
Nu undrar jag: -Vem har kommit på alternativen som poppar upp när man trycker på knapparna?
Från vilken planet kommer den personen ifrån? Och vad går den personen på för über-tunga droger??

Jag försökte skriva ordet biljett....det blev: älgjdu.....VAD är en/ett älgjdu???

Andra förslag som jag fått:
örngott = orniotu
maräng = näsang
omelett = noeleut

FINNS dom orden över huvudtaget?? Och OM dom gör det..vem använder dom???

Bara för att testa/hämnas på T9 så försökte jag skriva in: isosorbidmononitrat...
Det är ett läkemedel...och typ det svåraste ord jag kan uttala utan att slå en råbandsknop på tungan....vilket i och för sig vore ett rätt så läckert partytrick....
Anywho...jag skrev isosorbidm....det blev gropopågfö...och sen gav den upp.....:-D
Där fick den lilla saten..hehe...

Jag försökte googla gropopågfö.....det gick inte...

Jag har för mycket fritid....

Kommentarer
Postat av: bebilia

japps. testa 38223534882. fantastiska fantastiska t9.

2007-12-16 @ 14:42:24
URL: http://heja.holana.se
Postat av: Northtwig

Hehehe...det var ju lite kul :-O!!

2007-12-16 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0