Bob!

Idag var det inte så grönjävligt kallt så vi drog till pulkabacken!
Maria, Viktor och Jullan följde med. Noah tog även med sig slalomskidorna men dom blev liggandes i pulkan eftersom det var mycket roligare att åka bob. Jag testade mina slalompjäxor(som jag inte använt på hur länge som helst...) och insåg att dom faktiskt passade. Inga ursäkter längre för att INTE ta sig till backen....Får ta ett åk nån helg här framöver. Måste ju passa på nu när vi faktiskt har snö...har ju varit en bristvara den här vintern...Sen har vi ju bara 5 min till närmsta backe så det är ju nästan löjligt att man inte åker slalom oftare...
Anywho...det blev en hel del åk med bobarna :-) Snacka om att man får en riktig workout av att kuta upp för backen dragandes på ungar och bob....*svettigt* Jullan och Viktor lyckades även köra in i en sten och välta.
Som tur var gick det bra...plus att jag fick ett kul filmklipp på mobilen :-)
Maria ringde nyss och undrade om vi ville hänga med till pizzerian och äka middag...det tackar man ju inte nej till :-) Skönt att slippa laga mat !!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0