"Freeze, sucker!!!"

ja det är precis vad man gör idag...(nu är jag där igen...skriver man fast jag menar jag...)
21,2 minus!!!!!!!!! Eldar som besatt idag igen...Grabbarna är på dagis, fast dom lär ju inte vara ute och leka idag om man säger så...

Har lite planer nu när kvicksilvret kryper neråt...Om man ger fan i att elda, stänger av elementen, öppnar alla dörrar...kanske grodan fryser till is då? Då kan man ju ha honom till att kyla drinken med....
Nää..skojar bara...(Or am I?? dan dan daaaa....)

Idag är det EGO-dag!! Ska inte göra ett skit som jag inte vill göra :-) Och just nu vill jag ta en kopp the och en smörgås...så nu gör jag det...I´LL BE BACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0