ICE AGE!!!

Ja det är nästa så att man kan tro det iallafall....25 jävla minusgrader!!!
Så nu sitter jag och hinkar the och eldar värre än en pyroman i braskaminen...

På förmiddagen idag kom morsan förbi med semlor. Tackar man ju inte nej till!!
Sen kom Girlfriend M förbi med en overall till Noah. han fick en igår också av sin förra dagisfröken så nu ska han nog klara vintern :-)
Själv gick jag inte ut mer än nödvändigt idag....var ner på ica och handlade sen for jag och hyrde en film till grabbarna för att säkra lugnet på eftermiddagen :-) Man får ju inte vara dum....
Till middag blev det sushi...blev så sugen på det igår. Grabbarna åt köttbullar och älg-makaroner med pinnar..."grillade" makaronerna över värmeljusen på bordet...Givetvis kom dom då på att dom skulle grilla marsmallows senare på kvällen, så vi gjorde det. Även denna gången över värmeljus...funkar!

(Just nu ligger Hedwig ovanpå min skärm....konstig den där katten....)

Till helgen blir det nog en tripp till stugan. Grabbarna har skoter-abstinens :-) Hoppas att det inte blir för kallt bara...

Varför sitter jag med hörlurarna på mig utan att ha nån musik i dom??? Bra fråga....
Är helt såld på Def leppard och Dio just nu....Kommer ganska troligt att lyssna mig trött på dom...om det nu överhuvudtaget är möjligt???

Nej nu blir det bedtime...så jag är utvilad inför min ego-dag imorgon :-)

Puss och kram och nyp i rumpan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0