Oh my god, they´re everywhere!!!

Takboxlämlarna invaderar!!! Hade tänkt att åka på ica och handla igår...men det var ju bara att glömma...Takboxlämlarna hade redan invaderat hela parkeringen. Sportloven har börjat!!!  Som tur är så är det sällan någon av dom förirrar sig bort till konsum så vi svegsbor kan handla där i lugn och ro :-)
Varför "takboxlämlar"?? Dom kommer likt lämmeltåg och 99% har takbox...Vilket påminner mig om att jag måste plocka av våran takbox från bilen...Dubbelmoral?? Jaa....men det får man ha :-)

Såg melodifestivalen i lördags...jag säger bara: A men, what the f**k!!! Nog tycker jag att det svenska bidraget ska likna "svensk" musik någolunda...så har dom med ett bidrag där det är ett gäng (hippies???)
som spelar INDISK musik??? Say what???? fast å andra sidan var dom rätt komiska när en kille försökte "rocka loss" på nyckelharpa....kanske inte rätt instrument för det...

Nu har jag bara en natt kvar att jobba sen är jag LEEEEDIG!!! Ska bli sååååå skönt :-)

Tjingeling och puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0