Om 7 timmar...

Ska man åka och jobba...så just nu försöker jag göra så lite som möjligt :-)
Har städat hela förmiddagen så jag hoppas att det får vara rent och snyggt hela helgen (nej det där trodde jag faktiskt inte på själv ens..hehe..)

Grabbarna är på dagis hela dagen så dom är nog rätt så trötta när dom kommer hem.
Kanske Mauritz får en lugn kväll så han kan börja plöja igenom högen med osedda filmer :-)

Nepp nu ska jag kasta mig en kvart på soffan...


ps: till er alla som sitter och tror en massa om oss...lägg ner...ni har fan inget med vårat liv att göra. Har ni så tråkiga liv själva att ni måste sitta och spekulera hur vi har det? Ni vet vilka ni är. Ni andra behöver inte ta åt er :-) :ds

*morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0