Så kan det gå när man har taskigt sifferminne....

Åh gud jag blir generad bara jag tänker på det...så typiskt jävla mig...but here it goes....

Eftersom mitt nyårslöfte iår är att bli bättre på att höra av mig till mina vänner, fick jag igår kväll för mig att messa en vän jag inte träffat på typ...2 år...eller nått sånt.
Fick då svaret: "Förlåt, men vet inte vem du e? XXXXXX" (vill inte skriva ut namnet)
Jag svarade: " Haha...rolig du är då..."
Svar: Rolig? E på turné och har just klivit av scen i XXXXX. fattar fortfarande inte vem jag messar med...
Då börjar man ana oråd....så att säga...det börjar gå upp för mig att det inte är den jag trodde som jag messar med....och messar något om att jag nog har fel nr.
Får till svar: "Kan nog vara så... X i "känt hårdrocksband" kom du till nu...."
Precis i det ögonblicket passade jag på att avlida en smula. Men efter återupplivande åtgärder från kollegan så inser jag att måste vara ett skämt...(eller jag hoppas att det är det...)
Skickar nått mess om att han skojar....och får till svar att...nä....inget skoj....
Får ett mindre sammanbrott av skam...och tackar gud för att jag inte skickade nån bild eller ringde videosamtal eller dylikt.....
VAD FAAN ÄR ODDSEN?????
Skickade nått om tusen gånger om ursäkt och bla bla jada jada....hade sen en liten mess-session...
Dog på golvet strax efteråt....rent mentalt iallafall.
Nog för att jag gjort pinsamma saker men det här är fan värt en Oscar!

nepp...nu ska jag gå och gömma mig under täcket...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Ja men jag tyckte inte det var så hemskt snarare supercoolt!!!!
Blev i alla fall supernyfiken på vilken kändis det är.
Bad du om autografen :-) ??
Ha det bra och hälsa killarna.
Kram// Anna-Karin

2007-02-08 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0