Tummen har lossnat!!

Efter ca ett halvårs planerande så kom vi äntligen ut på våran bro-runda, jag och Helmet :-)
Det har alltid varit nått annat ivägen...Men nu är det gjort! Var rätt så skönt att komma ut på promenix och skvallra lite :-)
Eller uppdatera sig heter det....

Imorse dök morsan upp med nya skor till grabbarna. Vilket dom verkligen behövde!
For ner på ica och handlade lite och fick dessutom en fleecejacka av morsan eftersom jag har namnsdag imorgon :-) Sen var jag på bibblan och lånade 2 böcker så nu klarar jag mig en vecka. Håller på att läsa mig igenom Marian Keyes böcker igen....så jäkla bra.

Spelas i lurarna just nu: Dio "Last in line"
Har en ny favvolåt..."Mystery"

Förövrigt ska det bli intressant att börja på nya jobbet imorgon. Fast jag lär nog kika över på "vingen" och kolla läget :-) Jag har ju varit på det här stället förut men det är ca 4½ år sen...och då var det på dagen...
Men men det återstår att se hur det blir.

Nehepp...nu ska jag lägga en "kungen" och sen leta upp nån rolig länk att lägga in här.

Puss i ljumsken!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du törs erkänna att du tyckte det var skönt med en promenix.... hehe. Du förstår ju att jag måste ringa och terra dig fler kvällar nu va??? *ler*

2007-02-28 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0