Jag är verkligen dålig på det här...

Men jag ska bättra mig :-) I PROMISE!!!

Ni som vill uppdatera er får läsa min blogg på familjeliv.se...leta efter Najzgirl.

Fast enligt vissa ;-) så borde jag byta namn till "Hummingbird" eller "Kollibrin"....med tanke på att mina näsvingar fladdrar som på en kollibri när jag skrattar...
Jag kan inte hjälpa det!!!  :-) :-)
Får undersöka om det går att operera...annars får jag skaffa en näsklämma....

Dagen går i städningens tema....*vill spy*  Ser ut som ett mindre katastrofområde här hemma....
Tvätten hotar att ta över kåken och dammråttorna förbereder sin insatsstyrka. Måste verkligen få tummen ur...men så hamnar man här då...

OOO! Fick ett spel till computern i förrgår....BACKPACKER 3!! Sååååå beroendeframkallande :-)
Ska spela lite sen....eller nu....nä efter städningen....fast kanske lite nu ändå....
AAAH!! Dessa svåra val här i livet....

Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0