Best day ever!!

Hade otroligt ont i plånboken igår när fadern trodde att min bil kukat ur alldeles....det var så att den lilla lädersaken låg och vred sig i fruktansvärda plågor....stackars liten....Men det visade sig att det var nån sorts vaccumslang...kabel...grunka...eller nått...
Fadern lånade bilen idag för att han skulle köra upp för tungt släp. Jag fick tillbaka den, fulltankad, nytvättad och servad :-) Snällare fader får man leta efter :-)

Var också och hämtade 2 lass med ved, kostade en påse bullar, hos herr och fru Axel. Så nu ska den kapas och klyvas...tråkigt, men någon (läs: Laaksa ) måste göra det :-)

Sen har den försvunne Mr C återvänt till verkligheten! Han återfanns på efermiddagen idag på Åhléns i Östersund där han tydligen hade förirrat sig in. Han hittades bakom några chockrosa plyschkuddar på heminredningsavdelningen. Polisens talesman säger att man misstänker att han chockats svårt eftersom han hela tiden mumlade "måste ha dom...passa finfint i soffan.." medans han smaskade på en tomteklubba.

Nu ska jag göra något vettigt...(det var det ingen som trodde på va??)
Det mest troliga är att jag ska fortsätta laminera vartenda litet pappersliknande föremål i kåken...har skaffat mig en laminator! YAY!!! Älskar onödiga saker!! Undrar vart dokumentförstöraren är???

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0