Ny familjemedlem!

I söndags for vi till Los för att hämta hem våran lilla tjej :-)
Lill-busen visste inget så han blev väldigt glatt överraskad när vi sa att han skulle få en tidig födelsedagspresent.

Väl hemma så kollade hon läget lite...checkade matskålen och toan...
M and the boys for till Hede, för att hälsa på farmor och farfar som var där med husvagnen, och jag tänkte sova lite innan jag skulle iväg och jobba. Men tji fick jag...lillan for runt och jamade som en tok..så jag satte henne på lådan..men hon tittade bara helt oförstående på mig...Då gick det upp ett liljeholmens! Hon var inte van vid papperspellets (som vi använder i lådan) utan sand! Så jag fick susa iväg och köpa det...gissa om hon var nödig när jag kom hem...:-)
Det tog emot att åka och jobba sen..hade ju hellre varit hemma och gosat lite :-)
M messade mig på jobbet och berättade att dom blivit lite sena hem eftersom dom stannat och tittat på en...BJÖRNUNGE som stod efter vägen!!!!!!!! Blev lite avis.....fast jag har ju faktiskt sett en björn "i det fria" en gång....

Anyway...kirremirren är hur tuff som helst! Kutar som en rem runt fötterna på oss...jag har redan sparkat iväg henne över golvet 2 gånger....av misstag förståss!
Hermione avgudar henne och Hedwig håller sig undan och tjurar :-)
Efter en hel del funderande och letande i Harry Potter böcker (eftersom dom andra 2 är döpta efter HP karaktärer) så bestämde vi oss för att döpa henne efter HP:s bästa kompis lillasyster.....

VÄLKOMMEN GINNY!!!

110070-20

Är hon inte straffbart söt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0