Baywatch...the sequel..

Måste ju bara fortsätta på Baywatch-tråden....

Tänkte på en sak...Det kan ju inte vara kul att vara offer på Baywatch-stranden...Ok, det är väl aldrig kul att vara ett offer...men där kan det inte vara lätt....Dom springer ju alltid i slow-motion!!
Tar ju evigheter innan dom kommer fram till den nödställde. Man får verkligen vara ute i god tid om man ska hinna bli räddad...Det är nog bäst att börja skrika på hjälp så fort som man doppar tårna i vattnet....bara för att vara på den säkra sidan.

Sen är dom ju alltid så jäkla långt bort! Har dom någon sorts regel att den badvakten som är längst ifrån den nödställde, den får rädda honom/henne?? Det är ju alltid minst 7 mil sandstrand som dom ska avverka innan dom når fram....jobbigt.....

Och är det ett krav att man måste ha stora tuttar för att bli livräddare??? I så fall lär jag ju bli anställd rätt fort....
När dom har så in i bängen enorma pattar så behöver dom väl inte den där flyt-grunkan?? Den är ju bara jobbig att kånka runt....Nej, för fan, det är bara att klämma fast skallen ,på den som ska räddas, mellan tuttarna och ryggsimma in till stranden...

Snart är våran pool fylld....ska den bara värmas av solen i nån dag också. Fast så varmt som det har varit nu så går det nog rätt fort.....

Nehepp..dags att öva på att springa i ultrarapid...och sjunga in soundtracket (så jag kan spela det i bakgrunden när jag kutar över gräsmattan....

IIIIIIIIIIII´ll be ready....I´ll be reeeaaadyy....

Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hahaha...
Jag kommer och badar någon dag och hjälper till att livrädda. Har du fått tag på någon röd bikini?
Jag måste öva lite jag med på att springa och posera.
// Anna-Karin

2007-06-08 @ 22:48:53
URL: http://spaces.live.com/bohlin1970/
Postat av: Northtwig

Min bikini är röd och vit..den kanske duger?? Har man stora tuttar så är det ingen som tänker på det :-D

2007-06-09 @ 14:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0