Cooking and cleaning

Jävlar var jag lagar mat idag! Dom där 3 åren på restaurangskola var inte helt bortkastade....
Har gjort sushi till lunch och nu ska det göras pizza som vi ska ha till middag..

Inatt blir det jobba igen...utan min sidekick Fru Axel....Kan du inte flytta någon annan helg va??? Hur ska jag överleva utan dig?? :-)
Det blir nog bra...bara 2 nätter sen är jag ledig.....i 9 dagar!!!!!!!

Glömde att ringa veterinären i morse också...skulle ha beställt tid för sterilisering av katten Hermione.....och Hedwig med för den delen...Jäkla katt hade pissat inne i morse....igen!!
Och Hedwig väckte mig genom att använda min ena stortå som tuggleksak...*grr* jäkla katt...

Nehepp...nu ska jag göra pizza...

******************************************************************************************************************************
Å fy fan vad grejor man kan ha i ett litet städskåp.....Var ju bara tvungen att rensa eftersom inte ens dammsugaren fick plats...å det är väl vitsen med ett städskåp???
Hittade en massa prylar som jag letat efter länge...inklusive min gamla granne som vi trodde hade flyttat till Peru för 3 år sen...Han satt längst bak i skåpet och käkade kubb och drack hallonsoda...

Väntar på att girlfriend B ska dyka upp nån gång......det var då fan vad sen du är idag, din gamla slampa!

Äh...dags att ge sig på ett annat skåp...kanske hittar nån chippedale bakom några kastruller...

Puss i ljumsken!



Kommentarer
Postat av: Mannen

Hahaha...Jag är ju lik chippendales?? :) Så det är bara att spana på mig då ? haha

2007-06-01 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0