Hermione

Ska snart iväg till veterinären och sterilisera Hermione. Ska bli skönt att få det gjort så att hon kan få må bra igen utan piller...Utan piller så går hon bara och skriker och mår allmänt skit.
Just nu sitter hon och Hedwig och blänger på mig eftersom dom inte fått mat sen igår kväll. Hermione måste fasta innan operationen och då går det ju inte att ha mat framme åt Hedwig heller. Men Hedwig var så hungrig så hon försökte äta upp min fil och müsli...medans jag åt den.....Hon får mat så fort jag tagit ut Hermione i bilen :-)

Återkommer senare....


110070-15

Hermione Doris Nordkvist :-)

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!

2007-06-11 @ 10:57:12
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0