WTF???

(översättning...What the fuck??)

Det är nått seriöst fel på vädret här...ena dan är det över 30 grader varmt...idag typ 6 grader, regn och ÅSKA!!
Har betat av några filmer idag..."Hur man blir av med en kille på 10 dagar", "Fun with Dick and Jane" och 4 avsnitt av C.S.I första säsongen....Gillar ju Grissom och gänget...Tänk vad mycket mord det sker i Las Vegas ändå...och alltid så himla kluriga...smarta bovar där minsann...
Och Grissom...han är nog den mest hjulbenta människa jag sett....han kan man inte ta till hjälp när man ska mota grisar....om man nu har grisar som ska motas....vilket jag inte har...om man inte kan räkna ungarna som...nää...

Försökte få katten Hermione att fixa the till mig idag...orkade inte kliva upp ur soffan....Men hon bara stirrade på mig som om hon ville säga: -Yeah right...do it yourself you lazy bitch...och medans du håller på kan du fixa lite lax och räkor till MIG!!
Undrar om det finns någon sorts"bootcamp" för katter någonstans??? Mina är alldeles för respektlösa....

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0