And we´re off!!

Har packat som sjutton och så fort boysen kommer hem så åker vi. Håller tummarna tills dom blir blåa för att det ska bli fint väder!! Katterna får vara hemma den här helgen med morsan som utfodrare :-)

Natten rullade på rätt bra. Det blev en hel del bilåkning :-) Fast den här bilen hade bra mycket bättre värme!!
Har bestämt mig för att jag blir kvar ett tag till :-) Iallafall hela april...sen får vi se..beror på ;-)

Nepp..dags att ta in katterna...

Ha en trevlig helg!!

ps: Tomas, vem är du?? Jag är sjukt nyfiken;-) :ds

ps2 (hehe..playstation...) : Kicki burrakurra, ny ledtråd : Fly från - - - - - - och göm - - - - - - -. Jag skickar vinsten med posten :-) :ds2

Kommentarer
Postat av: Kicki...burrakurra

Fly från...Stockholm...och göm...tjuvgodset...
Öh...kan det vara så...eller är jag inne i nån lång dumhetsperiod...?!

2007-03-24 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0