Börjar bli glömsk..

...det är ju flera dagar sen jag skrev sist!! Får ta och skärpa till mig...

Jobbat hela helgen...relativt lugnt var det...vilket var rätt så skönt :-) Inte samma tempo som på "vingen".
Å andra sidan så går nätterna så långsamt när det är lite att göra. Bättre när det rullar på...

I lördags var min kära tremänning med familj här och hälsade på. Isse hade längtat så efter Pontus!
I går eftermiddag sa han: -Pontus är nog min bästa vän. Och då har dom bara träffats 2 gånger!

Imorse när jag kom hem låg Isse i bara pyjamas på soffan...genomförkyld med en basröst som kunde få vilken man som helst avundsjuk. Så både han och Noah fick vara hemma. Men Noah ska gå på dagis imorgon eftersom dom har 6-årsgrupp då och det vill han inte missa. Isse får vara hemma och kurera sig en dag till.

Så var det ju melodifestivalen i lördags!!! Skyndade mig till jobbet medans Tommy Nilsson sjöng (inte min favorit...)
Medans vi satt och tittade fick jag ett mess från syrran...hon försökte va lite rolig...hon skrev att min polare va på tv.
Haha...jättekul....1 minut senare fick jag ett från svågern som skrev exakt samma sak.  Så jag skickade tillbaka att dom inte var roliga. Då ringde syrran upp och jag frågade om dom hade roligt som satt och messade. "Nä det är bara jag hemma för Pelle är på fest" Så jag frågade om hon hade skickat från pelles mobil också då...."Nä bara från min" Med andra ord så hade dom kommit på att messa exakt samma sak samtidigt utan varandras vetskap! Lite kul....tycker jag då....jaja...Fick senare ett mess från Herr Östlund att han satt i XXXXXX buss och åt pytt och drack hot shots....Det kan vara så att han var lite dragen.....

Jag tror att The Ark kommer att spöa Lapin Kultan ur dom andra deltagarna :-)
Trots att låten påminner om "Love growes, where my Rosemary goes"...

Såg en bra film här på eftermiddagen...."Final destination 3"...kan ju säga så här att det lär ju dröja innan jag åker nån berg och dalbana igen....

Nepp...nu är det bedtime...RÅKES!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0