Bullfest

Ja det gick i ett igår...först var jag med Isse till tandläkaren. Och den här gången gapade han :-) Han fick en tandborste och en ring för besväret :-)
Sen for vi och handlade lite inför helgen och efter det blev det en tur till biblioteket.

När vi kom hem så satte vi igång och bakade bullar. Det blev en 80 st och sen bakade vi chokladmuffins.
Sen "möblerade" jag om på diskbänken...flyttade på micron mm.

På kvällen kom syrrans svärfar förbi med skidor som jag köpt på blocket till Isse.
Måste troligtvis ut och testa dom idag :-)

Vi städade och plockade undan en massa...förutom när jag kastade mig en kvart på soffan ;-)

Nu är det jobb hela helgen...går på ikväll. Men det ska nog gå bra. Har ju 9 dagar ledigt att se fram emot sen!

Mô råkes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0