Heippa!

Jaha...då har man gjort 2 nätter på nya arbetsplatsen. Har gått skitbra! Jag har lite svårt att hitta bara...har lokalsinne som en dement bäver.....

Men nu är man ledig hela helgen. Ska ta en promenix med Lill-Arne ikväll...troligtvis :-) Det är kanonväder idag! Solen skiner och det är 3 plusgrader. Hoppas att det håller i sig hela helgen, då blir det bobåkning och korvgrillning!

Lyckades även med konststycket att glömma grabbarnas jackor och täckbyxor i Särvsjön....tur att dom har overaller...Mor och far är i stugan i helgen så dom skulle ta med dom hem. Fick rapport igår av morsan att fadern hade klippt Dallas själv...men tydligen så blev han fin. Ögonfransarna var i behåll :-) I regel så klipper jag Dallas sedan fadern klippte en annan av våra hundar så att hon såg ut som om hon kammat sig med en skördetröska.
Själv ska jag ta och kapa klorna på Hedwig ikväll...hon hade hängt lite i tapeten i vardagsrummet igår....kattskrälle....

Såg på Sveg.info att Dollar$tore ska öppna här i Sveg! *TJOHOOO* Jag är så lycklig!! Den ena goda nyheten efter den andra!! Hittills har jag bara fått goda nyheter sen igår :-) Den trenden får gärna hålla i sig. Kan behöva det efter en tung höst och vinter med en massa negativitet.

Nu blir det ett hopp in i duschen!

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0