Hemma igen

Ja då var man hemma igen efter en snöig och blåsig helg i fjällen. Lördagen bjöd på sol men det blåste rätt friskt på sjön. Så det blev inget fiske utan vi tog en tur med skotern istället. Frammåt kvällen blev det även en hel del bob/pulka/madrass/stjärtlapps-åkning. Hittade även ett par slalompjäxor...farsans...storlek 45...men tro det eller ej..dom passade med ett par raggsockor i :-) (vill bara poängtera att jag normalt har storlek 41...)
Igår kräksnöade det så det blev till att packa sig iväg rätt tidigt innan vägen snöade igen alldeles...Men det var rätt så skönt att komma hem tidigt. Kvällen tillbringades hos familjen Hjelm-Rosenberg som bjöd på utsökt kycklinggryta och nudlar. Jag är nog fortfarande mätt!

Fick även en väldigt glad överraskning av mina föräldrar! Generösare människor får man nog leta efter!!
LOVE YOU !!! Vad skulle jag göra utan er??

Ikväll är det barnklädesparty! Hoppas att man hittar nått snyggt till grabbarna. Det enda som duger är kläder med dödskallar...och svart...riktiga hårdrockare mina älsklingar :-)

Nepp, dags att göra något nyttigt...

ps:M..din gissning är....fel fel fel fel fel..inga mammelucker till dig :-) :ds

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej!!!!!
Hälsa Marie Hjelm från Tomas i Östersund
Ha en underbar vår.

2007-03-23 @ 01:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0