Kläder!!

Fick ett stoort paket med posten idag :-) Hade beställt lite från ellos...bl.a ett varsitt par gummistövlar till grabbarna, med dödskallar på :-) Isse va så nöjd att han traskade runt i dom resten av dagen :-)
Hade även beställt lite till mig själv också...vilket faktiskt hör till ovanligheterna! Brukar bli så att jag tänker beställa till mig men när paketet kommer så är det bara till grabbarna :-) Dom kommer ju alltid i första hand.

Va på barnklädes-party (Me & I) ikväll. Grabbarna hade redan innan bestämt sig för en varsin tshirt med en alien på. Väl där hittade jag en skitcool tshirt med dödskallar på, som jag messade en bild på till grabbarna. Jag trodde ju givetvis att dom hellre skulle vilja ha den...men inte då...dom skulle ha dom andra...så det blev dom.
Och jag blev 350 kr fattigare...:-( Men det var det värt för dom var skitsnygga!

Imorgon har jag lovat grabbarna att vi ska påskpyssla. Så det blir en sväng till bokhandeln för att införskaffa fjädrar och dylikt. Vet inte riktigt vad vi ska pyssla...men det löser sig nog...får googla lite..

Fortfarande ingen som löst min gåta! Kom igen nu för faan, Kickilickan!! :-)
En liten ledtråd: Born and raised...for a few years....

Well...I´m off to bed! Ska börja på en ny bok...den 5e på en vecka...Hmm...måste nog en sväng på biblioteket imorgon också...

Good night Sweden...wherever you are...

*poff*


Kommentarer
Postat av: Kickilickan

Jag försöker....riktigt hårt ska du veta.
Tänkte ju fixa det där hat-tricket...hm...
Men det var en svår jäkel det här...

2007-03-20 @ 06:14:20
URL: http://kicki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0