Kungen

Har kommit en liten bit på väg mot målet att lägga alla 100 000 variationerna i patiensen "Kungen".
La just nr 222...så nu har jag bara 99778 kvar...lär ta ett tag till antar jag :-)

Oo..nu är det Mullvaden på 5an...

*pausmusik*

Följt av  dubbelavsnitt av Greys anatomy...så det tog ett tag :-) Jag är sjukt besatt av sjukhusserier...yrkesskada? Jag menar, min äldsta son är ju döpt efter Noah Wyle som spelar doktor Carter i Cityakuten....

Och vinnare i gissningstävlingen äääär....Kickilickan! Eftersom termosen gick sönder så skickar jag avgassystemet på posten ;-) Borde ha kunnat ana att du skulle lösa det så klurig som du är :-) Det var ju du som "uppfann" namnet "Hushållspappersbesparare" på dom här plastgrejorna som man tar bort skräp ur slasken med...remember??

Ny tävling! Ett uttryck på äkta söderslang :-) Vad betyder: "Va gäspar skorpan?"
Har en del fin fina priser till den som vinner...bl.a en halv flaska ljumen Tuborg och en bit herrgårdsost från tidigt 1700-tal.

Good night sweden...wherever you are :-)

Kommentarer
Postat av: Kickilickan

He he...jag hämtar vinsten i påsk..okej va? ;)
Ha ha...jo..finurlig kan man vara...blixtrar väl till lite då och då..

2007-03-15 @ 19:29:15
URL: http://kicki.bloggagratis.se
Postat av: Kickilickan

Hur mycket är klockan...förresten?

2007-03-16 @ 11:06:49
URL: http://kicki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0