Sjukt...

Hade ju tänkt ha en ego-dag idag...igen :-) Men Isselitchi var så snorig och hostig i morse så han fick va hemma.
Fast han är rätt så självgående så han sysselsätter sig själv :-)

Morsan ringde förut...-Jag sitter i vinterträdgården på Storhogna och dricker latte!
Lite avis man blir...JAG VILL OCKSÅ VA PÅ SPAAAAAA!!!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kungen-status: 480....ska komma upp i 500 innan dagen är slut.

Te-status: Grönt te med jordgubb och grädde.

Jobbstatus: Måste väl jobba ihelgen eftersom jag fortfarande inte vunnit 75 miljoner på lotto...*suck* 

Mental status: Jo, det tar sig...börjar normalisera mig....lite....eller...nää...crap..

Spelas i lurarna: The Ark.

Nä nu ska jag hitta på nått att göra så jag slipper dammsuga och vika tvätt...

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: marie

Kan du inte komma hem till mig och dammsuga och vika tvätt istället? Jag har mycket roligare tvätt än dig..... jag lovar!! *ler* Och du..... har du sovit gott inatt???

2007-03-30 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0