Am I a tant???

Hmm...undrar vad ordet tant betyder på engelska??....alltså inte old lady..utan TANT...måste googla...

*dumdidumdi duuuum* (om nån undrar så är det pausmusik....laaaame...)

jävla skit lexikon....översätter ju bara till engelska hela tiden fast jag fyller i engelska till svenska.....*hrmf*

Anywho...har jobbat hela natten...så satans segt....Det var ju premiär på Storön (folkpark..)
och inte kunde man gå dit :-(
Och nu, efter mycket om och men, ska jag förklara rubriken....Here it goes!
Insåg att jag är närmare 30 än 20 nu... (även fast jag ända tills den 5 oktober kommer hävda fullt och fast och med lite våld att jag är 20+....)när jag efter att ha sett en massa fjortisar (???) fulla som alikor ragla omkring på Sveg, och på fullaste allvar...PÅ FULLASTE ALLVAR tänkte: "Va fan är det med ungdomarna av idag???"....Höll på att köra av vägen i ren förskräckelse strax efter att jag tänkt den tanken....Vilket inte hade gjort tjifen så glad med tanke på att 2 av våra bilar redan är paj och vi nu har en hyrbil...Vill bara tillägga att det inte var jag som orsakade att dom andra 2 hamnade på verkstan...I´m innocent!!
(den här gången....) Men nu kommer jag ifrån ämnet...helt omedvetet..(yeah right...)
Snacka om tantvarning av högsta klass!! Som om inte jag har legat i slänten på Storön och kravlat i mina dar....eller kanske inte kravlat...eller joo....plus en hel del annat...som jag inte tänker gå in på....
OJ vad klockan är mycket!! Dags att sova nån timme.....

Puss i ljumsken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0