Animal-spotting

Å nu menar jag inte att någon har spottat på en massa djur...utan att jag fick se en drös med djur inatt.
Va på väg till Herrö när jag först fick se en liten hare (gulle...)
På väg hem fick jag se 2 älgar på jäkligt nära håll....kutade upp 2 st framför bilen...dom hade bruna ögon...så nära var det att det small...Tur att man inte hade blyfot just då ;-)
Strax därpå sprang en liten räv över vägen också.

I måndags efter majbrasan for vi en sväng med bilen för att lill-sonen skulle somna. Då lullade en igelkott över gatan!!
Så jäkla sööööt!!!
Grabbarna hojtade: "-Kör inte över den!!! Då får vi punktering!!!"

Hehe...

Nu ska jag snart iväg och jobba igen..

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0