Ass-flash....

Skulle ner till parenteserna nu på eftermiddagen...skulle bara in på Konsum en sväng och handla lite...så långt allt väl...Kommer hem till päronen och morsan utbrister: -Men nu är det väl ändå dags att köpa nya byxor va??
Jag hade ett überhål i brallorna....mitt för ena skinkan...läckert...Har alltså visat arslet för hela Konsum och några därtill...Som tur var (om man nu kan kalla det för tur...) så hade jag inga granny-panties idag utan ett par nya med rosa glittriga döskallar på rumpan....men ändå...

Nu blir det till att fli undan lite prylar och sen blir det ett lååååångt bad med hårinpackning, ansiktsmask och grejor...Bunkrade upp med "spa" prylar i Västerås :-)

Imorgon ska jag och Lill-busen till barnmottagningen i Östersund. Får se hur det går den här gången....blir väl samma visa igen...nya blodprov...som redan tagits 3 gånger förut....och inte visat nått....
Ska ta med mig mitt allra bästa bråk-humör imorgon så det blir lite fart....:-D

Över å ut och Puss i ljumsken!!

Kommentarer
Postat av: Mannen

Snyggt med hål i rumpan juh :P

2007-05-23 @ 08:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0