Bullfest!

Idag har jag och grabbarna bakat lussebullar...jo, ni läste rätt...LUSSEBULLAR!
Lillmannen blev så sugen på det så vi slängde ihop en omgång.

Sen har jag gjort en älgstek och hängt upp gardiner på kontoret. Nu ska jag inte göra mer idag för min rygg protesterar högljudt :-)

Här nedanför ser ni våran kattunge :-) (eller förhoppningsvis våran...om ingen hann tinga henne före oss...väntar på svar från uppfödaren..) Den till höger...Är den inte söt så säg???


110070-8

Fick min H-spinner idag!!! (sladdvinda till handsfreen) Übercool!! ska lägga in en bild så snart jag tagit en...
Lilla Rosa blev så glad för sin nya acessoar :-)

Nehepp...nu ska jag rasta Styrbjörn och Sten-Sture (dammråttorna..)

Över å ut!

Puss i ljumsken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0