En enkel med porslinsexpressen...

fick fisken SvampBob idag....han låg på botten....rätt så avliden...så grabbarna spolade ner honom i toaletten och ropade "Hej då SvampBob!!, Vi kommer sakna dig!"
Så nu har vi 9 kvar....

Jag som gillar udda prylar har just beställt en H-spinner...det är en liten sladdvinda till Lilla Rosas headset.
Man kunde designa en egen så det blev en rosa med en vit döskalle på :-) Cool....återstår bara att se om den fungerar...
Jag diggar ju såna där onödiga prylar...som min lilla bordsdammsugare t.ex...den ser ut som ett ägg...ball... :-)

Lilla Rosa har uppdaterats med några nya låtar och signaler...Min nuvarande ringsignal är titelmelodin till "Sällskapsresan"...och när det kommer ett sms hojtar Rosa : "Jag hatar snigel!!" hehe...
Ska ta och ändra ringsignalen....

Så...nu låter hon som en badanka på speed...hehe...Jäkligt stressande och irriterande men rolig som fan :-)
*************************************************************************************************************************
Lilla Rosa status: spelar Twisted sister "We´re not gonna take it" (ooooo...så retro...)

Jobbstatus: Fortfarande superduper USK:a :-)

Kungen status: Vilken kung??

Mental status: Ännu mer wierd efter tidsresan 15 år tillbaka i tiden förra söndagen :-)

Status status: INTE ETT STAVFEL!!! *tjohoo*
**************************************************************************************************************************


Puss i ljumsken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0