S***ns kickbike!!!

Lyckades just sparka tån i en kickbike som låg och skräpade....jäkla skit....spräckte nageln...gör så satans ont! (men under franska revolutionen så högg dom huvudet av folk bara "tjopp tjopp", dom skulle ha varit jävligt glada för en spräckt nagel...)

Hopp...vad ska man göra idag då?? Planerna var att städa katternas rastgård och städa städskåpet....hmm.."städa städskåpet"....kan det liknas vid att dammsuga dammsugaren???
Har miljoner små skruvar och pryttlar som skulle ha sorterats i lådor...fast jag tror jag skiter i det....eller......jo....kanske....
Sen ska jag jobba inatt...Fru Axel VAB:ar så det blir vikarie inatt....spännande....

Ska även försöka hinna med att föra över lite ny musik till Lilla-Rosa...börjar tröttna på det som finns där nu..NEJ!!! FÖRLÅT DIO OCH DEF LEPPARD!!! JAG MENAR DET INTE!!!
Fast det skulle vara kul med något nytt.....Någon som har nått tips?????

Fick just ett skräpmail...med ämnet: "I like to grab".....vaddå undrar jag...man blir ju nyfiken...kan ju inte bara skriva "I like to grab" utan att skriva VAD man gillar att grabba...eller ta i kanske det heter....Hur ska man då veta om det är en likasinnad??? Jag kanske gillar att grabba tag i någons näsvingar...om den här personen gillar nått annat kan det ju bli alldeles borti tok.....måste ju vara mer specifik...tycker jag...hmmm...

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0