Bag lady

Så jag gick igenom min jobbarväska idag...hittade en massa skojsiga saker.....

* 1 par turkosa sockor...sexigt...
* 9 påsar Varma koppen...man vet aldrig när man blir hungrig...
* 2 luddiga bitar tuggummi...o-tuggade...
* 8 påsklämmor...
* 5 små tomma plastpåsar...
* 1 liten boll (studsboll..)
* 1 nyckelring med "Idol" loggan på...
* 1 måttband....man vet aldrig när man behöver mäta nått...ehum...
* 1 pocketbok
* 14 gamla kvitton
* 2 halstabletter som såg jäkligt mysko ut...
* 1 plastpåse full med thepåsar och nescafé cappuccino påse...(coffee? tea? Me?)
* Min förra granne..(Herre jävlar! jag trodde att han hade flyttat till Afrika??)

Bäst av allt...hittade mitt headset till Lilla Rosa!!! Har letat överallt!! Så nu ska jag ta och göra en dubbel bakåtvolt med skruv och bensprattel ner i sängen och njuta av lite skön musik....

Åh, DIO my love...finally we meet again :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0